تظاهرات علیه جنگ غزه مقابل مقر کمیته ملی دموکرات‌ها + فیلم

تجمع اعتراضی به حملات رژیم صهیونیستی به غزه مقابل مقر کمیته ملی دموکرات‌ها با دخالت پلیس به خشونت کشیده شد.

پلیس آمریکا با عده‌ای از معترضان که مقابل مقر کمیته ملی دموکرات‌ها (DNC) در واشنگتن دی سی تجمع کرده بودند و خواستاری برقراری آتش بس در غزه بودند درگیر شدند و تعدادی را دستگیر کردند. 

به گزارش آسوشیتدپرس، تظاهرکنندگان برقراری آتش بس دائمی در غزه و رفع محاصره هوایی، زمینی و دریایی علیه غزه را مطالبه کردند.

طبق ویدئو‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده این اعتراضات با دخالت پلیس آمریکا به خشونت کشیده شد و در این میان ۱۵۰ تن بازداشت شدند.

پلیس آمریکا مدعی شد تظاهرات غیرقانونی و همراه با اقدامات خشونت آمیز بوده است. در حالی که یکی از گروه‌های شرکت کننده در این تظاهرات گفته است با دخالت پلیس اعتراضات به خشونت کشیده شده است.

طبق اعلام این خبرگزاری حکیم جفریس، رئیس اقلیت مجلس نمایندگان، کاترین کلارک، نایب رئیس مجلس نمایندگان، و پیت اگیولار، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در آن زمان در مقر DNC بودند. آن‌ها توسط پلیس اسکورت شدند و آسیبی ندیدند.

حملات رژیم صهیونیستی به غزه وارد چهل و یکمین روز شده است و رژیم اشغالگر با حمله به خانه‌ها و بیمارستن‌ها به قتل عام مردم غزه ادامه می‌دهد. محاصره این باریکه و ممانعت رژیم منحوس از ورود دارو و سوخت، شرایط را بحرانی‌تر کرده است.

وزارت بهداشت غزه اخیرا شمار فلسطینی‌هایی که در نوار غزه به شهادت رسیده اند را ۱۱۳۲۰ تن اعلام کرد که شامل ۴۶۰۹ کودک، ۳۱۰۰ زن و ۶۷۸ فرد مسن است. در همین حال، ۲۸۲۰۰ نفر در غزه از ۷ اکتبر مجروح شده‌اند در حالی که بر اساس آخرین داده‌ها، ۳۲۵۰ نفر از جمله ۱۷۰۰ کودک همچنان مفقود یا زیر آوار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار